صعود پرگل تیم بارسلونا به یک‌چهارم‌نهایی کوپادل‌ری

۲۲م دیماه ،

تیم فوتبال بارسلونا با یک پیروزی پرگل در دیدار برگشت خود با کوردوبا به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به جام کوپا دل ری راه یافت.

کاتالان ها که در دیدار رفت دو بر صفر بر کوردوبا غلبه کرده بودند در دیدار برگشت نیز پنج گل به ثمر رساندند بی آنکه گلی دریافت کنند؛ در نتیحه در مجموع دو دیدار هفت بر صفر حریف خود را درهم شکستند.
داوید ویا مهاجم بارسا بازگشت خود را به ترکیب اصلی تیم پس از مدتها مصدومیت با به ثمر رساندن دو گل از پنج گل تیمش جشن گرفت.
این مهاجم ملی پوش اسپانیایی که از بند شکستگی پا رهایی یافته بود بار دیگر ثابت کرد که شم گلزنی بالایی دارد.
تیاگو آلکانتارا زننده اولین گل در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا بود و دو گل دیگر کاتالانها توسط الکسیس سانچز به ثمر رسید .
یوردی رورا کمک مربی بارسا که در غیاب تیتو ویلانوا هدایت این تیم را به عهده داشت ضمن ستایش از داوید ویا که در اواخر بازی مجبور شد به سبب آسیب دیدگی زمین را ترک کند گفت :ویا گلزن بزرگی است. وی دارای شخصیتی قوی است و بازی خوبی انجام داده است.
بارسلونا اکنون باید طی دو هفته آینده سه بازی با مالاگا تیم شگفتی ساز لالیگا انجام دهد . این دو تیم روز یکشنبه در لیگ اسیانیا بازی خواهند داشت و دوبار دیگر در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.
لیونل مسی که روز دوشنبه برای چهارمین بار مرد سال فوتبال جهان شد در این دیدار مورد استفاده قرار نگرفت و از روی نیمکت بازی را نظاره کرد.
در دیدار دیگر شب قبل، ختافه در زمین خود با نتیجه صفر بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شد. تیم مادریدی با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت، به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافت.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.