صعود کمانداران کامپوند ایران به مرحله حذفی

۲۵اردیبهشت،

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی با کمان ۲۰۲۲ شانگهای چین امروز نمایندگان ایران در رشته‌های تیمی و انفرادی کامپوند مردان و زنان و در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند .

به گزارش فارس، در نهایت نتایج زیر حاصل شد:

انفرادی مردان:

در این بخش امیر کاظم‌پور، مجید قیدی و اسماعیل عبادی به ترتیب با امتیازات ۵۷۹، ۵۷۲ و ۵۶۷ در بین ۵۱ تیرانداز در رده‌های ۲۱، ۳۳ و ۴۲ قرار گرفتند.

در مرحله حذفی عبادی با حرف کره‌ای، کاظم‌پور با رقیب قطری و قیدی با کماندار ایتالیایی مصاف می‌دهند.

انفرادی زنان:

در این بخش مینو عابدی با کسب امتیاز ۵۷۲ بهترین عملکرد را داشت و در بین ۴۶ شرکت کننده پنجم شد. مهتاب پارسامهر و پریسا براتچی هم با کسب امتیازات ۵۵۹ و ۵۴۳ به ترتیب در رده‌های ۲۵ و ۴۲ قرار گرفتند.

در مرحله حذفی نیز عابدی برای رسیدن به ۱۶ نفر برتر با برنده دیدار کمانداران استرالیا و فیلیپین دیدار می‌کند و براتچی و پارسامهر برای رسیدن به جمع ۳۲ کماندار برتر به مصاف هم خواهند رفت.

تیمی مردان:

در این بخش تیم ملی ایران با امتیاز ۱۷۱۸ در بین ۹ تیم در رده هفتم قرار گرفت و راهی مرحله حذفی شد. دراین مرحله ایران برای صعود به نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی می‌رود.

تیمی زنان:

در این بخش هم تیم ملی ایران با امتیاز ۱۶۷۴ در بین ۱۱ تیم در مکان هشتم قرار گرفت و برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جهان باید به مصاف فیلیپین برود.

میکس:

در این بخش هم تیم ایران با امتیاز ۱۱۵۱ در بین ۱۶ تیم در مکان هفتم ایستاد و باید برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به دیدار آلمان برود.

گفتنی است مسابقات مرحله مقدماتی تنها برای تعیین رتبه کمانداران برگزار شد و در هیچ یک از رقابت‌های فوق هیچ کمانداری از دور رقابت‌ها حذف نشده و تمامی کمانداران به دور حذفی راه یافتند.

این رقابت‌ها از فردا در مرحله حذفی پیگیری می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.