صغر سنی در والیبال نوجوانان ایران وجود ندارد

به گزارش ایرنا، ‘صغر سنی’ یک مساله رایج در ورزش است که برخی از ورزشکاران جوان برای حضور در تیم های پایه، سن شناسنامه ای خود را پایین تر از آنچه است، ارایه می دهند.

‘یونس حسن زاده ‘ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تیم والیبال نوجوانان ایران، تمامی بازیکنان سن واقعی خود را دارند و هیچ کدام دارای صغر سنی نیستند.

وی گفت: اردوی تیم والیبال نوجوانان ایران در شهرکرد با حضور ۱۶والیبالیست نوجوان برگزیده کشور برگزار می شود و شرایط خوبی بر این اردو حاکم است.

حسن زاده گفت: اعضای حاضر در اردوی تیم والیبال نوجوانان از بین ۸۶۰ والیبالیست برگزیده کشور انتخاب شده اند و این نشان می دهد والیبال ایران ظرفیت بالایی در رده سنی نوجوانان و پایه دارد.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان ایران در خصوص وضعیت درسی و تحصیلی بازیکنان نوجوان نیز گفت: در تفاهم نامه ای که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش امضا شده است، مقرر شد امتحانات درسی بازیکنان پس از اردو در شهریور ماه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم والیبال نوجوانان ایران به مدت یک هفته در دانشگاه شهرکرد و با حضور ۱۶ بازیکن در حال برگزاری است.

ورزشی. ** ۷۳۵۹ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۷۵۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رحمان:

    بر پدر خالیبند لعنت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.