صفحه گوشی تان را شبیه iPhone 5 کنید

گویا آی تی: برنامه های شبیه ساز آندروید به آیفون کم نیستند، یعنی به نحوی جدید هم نیستند! ولی حتما چیز جالبیست؛ چرا که کاربران اندروید را به شدت مجذوب خودش کرده است. اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید تا iOS 6 را در اندروید تجربه کنید، به تازگی اپ جدیدی به اسم Fake iPhone در اپ استور گوگل آپلود شده که نویسنده اش جزئی از گروه  XDA Developers بوده است. این برنامه به حدی قوی است که صفحه گوشی اندرویدیتان را دقیقا شبیه آیفون ۵ می کند! این به طوریست که حتی برنامه های پیش فرض آیفون هم دست نخورده باقی مانده اند. ستون های پیشفرض، ۴ تا اند اما در صورتی که مایل باشید می توانید آن ها را به ۵ تا نیز تغییر دهید.

چه کنیم تا گوشی اندرویدیمان مانند iPhone 5 به نظر برسد؟

البته در هنگام استفاده از برنامه با محدودیت هایی نیز، مواجه می شوید؛ مثلا نمی توانید جای آیکون ها را تغییر دهید یا از ویجت ها در صفحه اصلی استفاده کنید. البته با وجود این که لمس کردن اکثر برنامه ها، موجب باز شدن برنامه اصلی شان در اندروید می شوند، اما مثلا با لمس برنامه پسبوک، تبلیغات نمایش داده می شود و این اصلا خوب نیست؛ چرا که نشان می دهد که فیک آیفون ۵ یک برنامه تبلیغاتی است.

نکته قابل توجه: اگر از برنامه خسته شدید و خواستید تا دوباره به سیستم قبلی خود بازگردید، مراحل زیر را در پیش گیرید؛

Advanced > Switch Launcher

حالا که با این برنامه آشنا شدید، آیا از فیک آیفون ۵ به عنوان سویج اصلی دستگاه اندرویدتان استفاده می کنید؟ اگر نه، به غیر از این برنامه از چه برنامه های دیگری برای زیبا سازی یا شبیه سازی دستگاه خود استفاده می کنید؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.