صفوی: سردار قادسیه کجاست

جام جم آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا درخصوص کسانی که بدنبال ایجاد تنش، تحریف و ادعاهای بی اساس در منطقه هستند، گفت: به کسانی که بدنبال ایجاد تنش، تحریف و ادعاهای بی اساس در منطقه هستند توصیه می کنم از سرنوشت سردار قادسیه که ادعاهایی را قبل از جنگ در مورد جزایر ایرانی طرح می کرد درس عبرت بگیرند.

وی افزود: مبادا در بازی سیاسی قدرت های بیگانه ای که پایه گذار برخی دولت ها در منطقه بوده اند، وارد شوید و حرف های بیگانگان را به زبان بیاورید. بدانید درصورت بحران در منطقه خلیج فارس، این بحران دامن شما را هم خواهد گرفت.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، که در پنجمین همایش ملی نام های جغرافیایی که به همت سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد، سخنرانی می کرد،اظهار داشت: این رویداد مهمی است که می تواند به گسترش فرهنگ استفاده و انتشار صحیح و همسان نام های جغرافیایی در سطح ملی، منطقه و جهانی کمک کند.

وی در تبیین راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مناسبات با کشورهای همسایه افزود: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مناسبات با کشورهای همسایه بر پایه احترام به مرزهای شناخته شده، برادری و همکاری مشترک در ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه استراتژیک خلیج فارس است و جمهوری اسلامی ایران از امنیت و صلح در منطقه حمایت می کند.

سرلشکر صفوی در ادامه تصریح کرد: ملت بزرگوار و انقلابی ایران و نیروهای مسلح قدرتمندش قادر به حفظ قلمروی سرزمینی و تمامیت ارضی و منافع ملی خودمی باشد و بدنبال صلح و امنیت در خلیج فارس و همکاری مشترک با همسایگان است و هر نوع تنش را به نفع قدرت های بیگانه می بینند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی دست تفاهم و همکاری را به سمت همه کشورهای همسایه، دراز کرده است مبادا در بازی سیاسی که بیگانگان می خواهند، آلت دست شوید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.