صلیب جنجال آفرین در بین الحرمین + عکس

فروردین ۱۴۰۳

در حالی که این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ در بین الحرمین بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان مختلف در عراق می دانند. در این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ که مربوط به یک دسته عزاداری مسیحی است، در هنگام برگزاری مراسم محرم امسال در کربلای معلی برافراشته شده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،در حالی که این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ در بین الحرمین بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان مختلف در عراق می دانند. در این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ که مربوط به یک دسته عزاداری مسیحی است، در هنگام برگزاری مراسم محرم امسال در کربلای معلی برافراشته شده است.

گفتنی است در همین راستا تصویر زیر نیز از شرکت علمای مسیحی عراق در یکی از مجلس عزاداری محرم امسال در دفتر «حجت الاسلام سید عمار حکیم» منتشر شده است.

عراق به عنوان منطقه ای بسیار باستانی و تمدنی، کشوری با تنوع مذهبی بالاست که پیروان ادیان گوناگون ـ اسلام شیعی، اسلام سنی، مذاهب مختلف مسیحیت، یهودیت، صابئیت، آشوری، یزیدی و … ـ در آن زندگی می کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.