صمدی مله رفت، آقامحمدی آمد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 صمدی مله رفت، آقامحمدی آمد

صمدی مله رفت، آقامحمدی آمد

ممتازنیوز: طی مراسمی با حضور بناب عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، جبرئیلی عضو هیات مدیره و مدیرعامل سایپا پرس، جمعی از معاونان و مدیران ارشد سایپا، سایپاکاشان و پارس خودرو، ناصر آقامحمدی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی و از زحمات صمدی مله مدیر عامل سابق پارس خودرو تقدیر شد.

به گزارش ممتازنیوز، ناصر آقامحمدی ضمن تقدیر از زحمات روح ا… صمدی، گفت: مهم نیست که انسان کجا باشد و چه مسئولیتی داشته باشد مهم آن است که بتواند خدمت کند و برای مجموعه مفید باشد.
وی افزود: افتخار می کنم که در پارس خودرو خدمت کنم چرا که برای تمام کسانی که در دهه ۶۰ وارد صنعت خودرو شدند این شرکت یک مجموعه منسجم بوده که بر مبنای صحیح و نظامند استوار شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی تمامی همکاران شرکت پارس خودرو بتواند برای مجموعه گروه خودروسازی سایپا و تمامی مردم ایران خدمتی انجام دهد.
همچنین در این مراسم صمدی با اشاره به آیه «یوم تبلی السرایر» افزود: این آیه بیان می کند که همه تلاش و کوشش ما انسان ها باید به نحوی باشد که در زمان گرفتن نتایج و پاسخگویی به اعمال خود دچار حسرت خوردن نشویم و همچنین تمام حوادث، اتفاقات، منصبها و مسئولیت هایی که برای انسان در دنیا به وجود می آید یک امتحان است و هر کس با توجه به امکانات و مسئولیت هایی که در اختیار دارد باید پاسخگو باشد.
وی افزود: در ماه های اخیر حوادث و اتفاقات زیادی برای صنعت خودرو رخ داد که در این مسایل حفظ انسجام گروه باعث پیشرفت و بالندگی بیشتر آن شد و باید در این شرایط سخت همه در کنار یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم اهداف و برنامه های صنعت خودروسازی کشور را محقق سازیم.
صمدی خاطر نشان کرد: آقامحمدی در فضایی صمیمانه به عنوان قائم مقام توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا توانستند بسیار خوب عمل کنند و ضعف این حوزه را که در گروه مشهود بود، پر کنند و از پس مشکلات بر بیایند.
وی گفت: کارکنان پارس خودرو بسیار توانمند و متفاوت از سایر شرکت های خودروساز هستند چرا که این شرکت دارای برندی خوب است و سطح شرکت پارس خودرو بسیار متفاوت از سایر شرکت های خودروساز داخلی است و می تواند به عنوان الگوی اخلاقی، کاری و کیفی برای همه شرکت های خودروساز در کشور باشد.
در ادامه بناب عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ۳ آیه از قرآن کریم که خداوند به آنها قسم یاد کرده است، افزود: خداوند به زمان قسم یاد کرده و نشان دهنده اهمیت زمانی است که در اختیار ما قرار می گیرد و باید از آن استفاده صحیح و بهینه کنیم. دوم قسم به قلم است یعنی باید از قلمی که در اختیار داریم درست استفاده کنیم و سوم قسم به انسان است که خداوند در قرآن به انسان ها قسم یاد کرده است.
وی افزود: این سه آیه بیانگر این موضوع است که ما با قلمی که در دست داریم بتوانیم از مسئولیتی که بر عهده داریم در زمان مشخص کارهای ماندگاری انجام دهیم و امیدوارم خداوند به همه ما این توفیق را بدهد.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا از جانب هیات مدیره و مدیرعامل این گروه از زحماتی که صمدی در دوران تصدی شان در شرکت پارس خودرو انجام داده اند، تشکر کرد.
وی، آقامحمدی را مرد روزهای سخت دانست و افزود: آقامحمدی همواره کارهای سخت گروه را به عهده گرفته و همیشه در انجام امور موفق بوده اند و به طور حتم در این شرکت هم موفق خواهند بود.
بناب خاطر نشان کرد: ایشان قبل از حضور در پارس خودرو وظیفه خطیر توسعه محصول گروه را بر عهده داشته اند که با توجه به تحریم ها این مبحث برای پارس خودرو بسیار حیاتی و مهم است و امیدواریم این جابجایی کمک بسیار خوبی برای شرکت پارس خودرو باشد و بتوانیم محصولات جدیدی به گروه وارد کنیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.