صندلی اداری که کارمندان را شاد می‌کند!

یک پزشک سوئیسی موفق به اختراع صندلی اداری پیشرفته‌ای شده که نه تنها برای حالت نشستن فرد خوب است، بلکه او را شادتر می‌کند.

به گزارش ایسنا، این صندلی عجیب توسط دکتر پاتریک کانتسلر و بن فلوری، طراح سوئیسی بسیار فراتر از طراحی استاندارد مورد استفاده امروزی است که در سراسر جهان توسط کارمندان استفاده می‌شود.

این صندلی موسوم به LimbIC از پشتی یا دسته برخوردار نیست و نشیمنگاه آن از دو پوسته کربنی مورد استفاده در تولیدات خودروی فرمول یک ساخته شده است که همراه کاربر حرکت می‌کند.

این طراحی که در دانشگاه فناوری ماساچوست ساخته شده، بر حرکات بدن تمرکز داشته و به حالت بدن و همچنین استراحت آن کمک می‌کند.

همچنین باید کاربر یک احساس بی‌وزنی داشته باشد که از تاثیر مثبتی بر کارکرد، خلاقیت و همچنین حالت برخوردار است.

اگرچه ۶۰ درصد مشتریان این صندلی ۸۴۵۰ دلاری را کارمندان تشکیل می‌دهند اما همچنین هنرمندان، دندانپزشکان و پزشکان نیز به آن علاقه نشان داده‌اند.

دکتر کانتسلر این ایده را پس از نتایج پژوهشی در مورد عواید منفی فیزیکی و روحی نشستن طولانی بر روی صندلی عملی کرد.

تنها در سوئیس این مشکلات باعث ضربه‌های بزرگ مالی شده و میلیاردها دلار هزینه در بر داشته و امید می‌رود که این صندلی تازه بتواند مشکلاتی از این دست را رفع کند.

باورها بر این است که این صندلی که نام خود را از روی سیستم لیمبیک مغز که احساس را تحریک می‌کند، گرفته، اولین طرحی است که طراحی صندلی را با علم اعصاب ترکیب کرده است.


MIGNA

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. اقا شازده پسر:

    سلام سوال:ایا رباط دانش اموز میتواند روی صندلی مدیریت بنشیند؟yes…no…

  2. اقا شازده پسر:

    سلام خانواده ام…+.

  3. اقا شازده پسر:

    سلام بر پدر و مادر…شازده به ته تغالی فرزاد کوچیکمون نام حرفی wدبلیو انتخاب نهاده ام و صدایش میزنم…پدر و مادرم برای جستجو و یافتن و یجا خونه نشستن مزایده میخواهم که به دانشگاه ام مکاتبه و مطالبه کنید …ادرس:دانشگاه ازاد نی ریز فارس کیلومتر ۵ جاده شیراز در ایران…شماره تماس :۰۷۳۲۵۲۳۰۷۱۴-۰۷۱۸…در دبیر خانه دانشگاه فکس هست.ما نمیدانیم پولدارید یا نه راستش خود کرده را تدبیر نیست اخر هفته میبوسمتون چرا؟چون چرا ندارد.معرفی ترانه از شادمهر:فریبا …تو فریبایی همچو گلهایی…خدا i love you.(تحت اداری گوش مالی برزاباد).

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.