صندلی خالی سجادپور تا پایان هفته پُر می گردد

۹ م دیماه ،

رجبی فروتن عنوان کرد:

سینماپرس-گروه تلویزیون: سخنگوی سازمان سینمایی در خصوص جانشین سجادپور پس از استعفای وی از سمت معاونت سمعی بصری سازمان سینمایی گفت: یکی از همکاران این سازمان سرپرستی این بخش را به عهده می گیرد که تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس،سعید رجبی فروتن طی تماس تلفنی با برنامه هفت در خصوص استعفای علیرضا سجادپور از سمتش گفت: سجادپور یک هفته قبل استعفای خود را داده بود که آقای شمقدری روز چهارشنبه هفته قبل با استعفای ایشان موافقت کرد.
وی در پاسخ به شایعه های ایجاد شده برای استعفای سجادپور بیان کرد: برخی این استعفا را به اختلاف در مورد سینما آزادی و حوزه هنری می دانند که من با اطمینان می گویم استعفای وی با این مسائل ارتباطی ندارد.

سخنگوی سازمان سینمایی ادامه داد: سجادپور تا به حال بارها به برنامه هفت آمده‌ است و من پیشنهاد می‌کنم برای توضیح دلایل استعفایشان از خودشان در این برنمه دعوت کنید.

وی در خصوص برگزاری جلسات اصلاح اساسنامه خانه سینما بیان کرد: بعد از تشکیل اولین جلسه احکام اعضا رسما به آن‌ها داده خواهد شد و جلسات با ریاست و مدیریت مسعود جعفری‌جوزانی ادامه خواهد یافت.

رجبی فروتن در خصوص تعیین جانشین برای سجادپور اعلام کرد: با توجه به اینکه ? یا ? ماه بیشتر به پایان دولت باقی نمانده است یکی از همکاران مسیولیت سرپرستی این بخش را بر عهده می گیرد که تا پایان هفته اعلام می شود.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۵۵۶


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.