صهیونیست‌ها به ناتوانی خود در مقابل مقاومت پی‌بردند

۹۱/۰۹/۰۳ – ۱۴:۱۹

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۳۰۴

نسخه چاپیارسال به دوستان

نقوی در گفت‌وگو با ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس،

صهیونیست‌ها به ناتوانی خود در مقابل مقاومت پی‌بردند

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی می‌دانست توان مقابله با مقاومت را ندارد، همه شروط را برای برقراری آتش‌بس پذیرفت و نشان داد پی به ضعف و ناتوانی خود برده است.

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، صهیونیست‌ها به ناتوانی خود در مقابل مقاومت پی‌بردند

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ ۹ روزه با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت:‌ بعد از مقاومت جانانه‌ای که نیروهای حماس در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس از خود نشان دادند که البته برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش باورنکردنی بود، آنان متوجه شدند که اگر بخواهند تجاوزات و حملاتشان را ادامه دهند با شکست مفتضحانه‌ای مواجه خواهند شد.

وی افزود: بعد از شلیک موشک‌های مقاومت، ناامنی در رژیم اسرائیل ایجاد شد، لذا در روزهای آخر شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را گدایی می‌کرد و هرکس و هر نهادی را دست‌آویز قرار می‌داد، تا آتش‌بس عملیاتی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس همه شروط مقاومت را پذیرفت چرا که می‌دانست توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ‌های ۳۳ روزه با حزب‌الله و ۲۲ روزه با غزه، این بار پس از ۹ روز جنگ با مقاومت، دست‌های خود را بالا می‌برد و تسلیم می‌شود.

سیدحسین نقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: پذیرش آتش‌بس با همه شروط مقاومت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، پی بردن به ضعف و ناتوانی و جلوگیری از شکست مفتضحانه‌ای بود که این رژیم در خود می‌دید.

انتهای پیام/

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com » سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.