صهیونیست‌ها در هندوستان هم یهودی کشف کردند!

۹ م دیماه ،

سازمانهای صهیونیستی موفق شدند که رضایت تعدادی از ساکنان روستایی در شمال شرق هند برای مهاجرت به رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.

 گزارش فارس، سازمان‌های صهیونیستی فعال در جهان، ضمن ابراز خرسندی از مهاجرت چندتن از ساکنان یک روستا در هند، ادعا کردند: «ده‌ها تن از یهودیان شمال شرق هند به اسرائیل مهاجرت کردند. اینان جزء بازماندگان قبیله بنی منشه می باشند که در قرن هشتم قبل از میلاد از اسرائیل تبعید شده‌اند.»

یکی از خاخام‌های رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۵ روستاییان این منطقه را «قبیله گم شده» نامید. پس از آن لابی‌های گسترده با ساکنان این روستا برای مهاجرت و اسکان در سرزمین‌های اشغالی آغاز گردید.

میخاییل فروند رئیس مؤسسه «یهودیان از دست رفته» که با هدف افزایش مهاجران رژیم صهیونیستی، مشغول به فعالیت است، در سخنانی گفت: «در هفته‌های آینده نیز در حدود ۳۰۰ تن دیگر از بنی منشه‌ها به تل آویو خواهند رسید.»

سازمان‌های صهیونیستی نیز ادعا کردند: «در سال ۷۲۱ قبل از میلاد تعدادی از یهودیان از اسرائیل تبعید شده‌اند که هم اکنون در برمه و هند ساکن می باشند و ما پس از قرن‌ها آنها را کشف کردیم و آنان نیز به دین اجدادی خود بازگشتند.»!

مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی و همچنین جمعیت اندک این رژیم، سازمان‌های صهیونیستی در جهان را ملزم کرده تا ساکنان مناطق مختلف را که در وضعیت اقتصادی نامناسبی به سر می‌برند با تطمیع و تشویق به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت دهند.

انتهای پیام/ص


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.