صهیونیست ها آواز ترس می خوانند / پرچم مقابله با آنان در اجلاس تهران برافراشته شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، محمدرضا رحیمی که در آیین افتتاح مسکن مهر با بیان این مطلب افزود: صهیونیست ها باید بدانند اینجا ایران است و تازه پرچم مقابله با شماها در اجلاس عدم تعهد تهران برافراشته شده است.

وی با بیان این که چندی قبل انتقاداتی از صهیونیست ها داشتم که حتی دبیرکل سازمان ملل به آن واکنش نشان داد ، ادامه داد: من توهینی به یهودیت نکرده بودم ولی صهیونیست مستوجب توهین است ، چرا که این ها در راه بشریت اخلال کرده ، منابع ملت ها را غارت می کنند و برای تحصیل ثروت دست به هر کار نامشروعی می زننند.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر این که پشت صحنه همه برنامه ها علیه بشریت صهیونیست ها هستند ، گفت: این ها مانع راه رستگاری بشریت شده اند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در تهران تاکید کرد: گام اول متلاشی شدن آمریکا در این اجلاس نهاده شد و همانطور که شوروی متلاشی شد این قدرت شیطانی هم متلاشی می شود.

وی عملکرد کشورمان را در برگزاری اجلاس عدم تعهد موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: همه

مسوولان جمهوری اسلامی بر این نکته تاکید دارند که این موفقیت نتیجه لطف خدا بوده است.

رحیمی با تاکید بر این که در هیچ یک از اجلاس های قبلی عدم تعهد به اندازه اجلاس تهران مقامات و مهمانان عالیرتبه شرکت نکرده بودند، گفت: تمام تلاش آمریکایی ها و صهیونیست ها این بود که سران کشورهای عضو و مهمانان به تهران نیایند و در این اجلاس شرکت نکنند.

وی ادامه داد : همه دیدند که تلاش آمریکایی ها شکست خورد و این اجلاس در سطح بی نظیر خود برگزار شد.

رحیمی افزود: گزارش ها ، مقالات و نامه های مقام های آمریکایی نشان می دهد که امروزه دو قدرت در دنیا مطرح است یکی آمریکا و دیگری ایران.

وی با بیان این که این نوشته ها و مقالات بعدا به اطلاع مردم ایران خواهد رسید، افزود: آمریکایی ها می دانند ایران تنها کشوری است که مقابل استکبار جهانی ایستاده است .

رحیمی ادامه داد: امریکایی ها همه قدرت ها و کشورهای جهان را با پول ، امکانات ، فناوری و دانشی که دارند تسلیم خود کرده و منابع آن ها را به غارت برده اند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با در اختیار گرفتن رسانه های مهم دنیا از یک ناحق

حق ساخته اند و تحویل مردم می دهند.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که پشت صحنه آمریکایی ها صهیونیست ها قرار دارند گفت: صهیونیست هاخود را نژاد برتر می دانند و می گویند همه دنیا و امکانات آن برای آن ها ساخته شده تا در اختیار آن ها قرار گیرد و این تفکر خطرناکی است.

وی افزود: از نظر ما همه ادیان الهی محترم هستند و ما حضرت موسی (ع) و عیسی(ع) را همانند پیامبر اعظم (‘) دوست داریم و آن ها را شعاعی از یک منبع نور می دانیم.

این مقام مسوول با بیان این که حساب صهیونیست از دین یهود جداست، خاطرنشان کرد:

صهیونیست ها معتقدند که دشمن آن ها اسلام و سپس مسیحیت است ولی مسیحیت در

اغفال و جهل فرو رفته است.

معاون اول رییس جمهوری افزود: کشورهای غربی از روز اول پس از انقلاب تا کنون ما را تحریم

کرده اند که امروز در شدید ترین نوع آن هستیم ، اما باید بدانند به لطف خدا بر آن ها غلبه می کنیم.

وی ادامه داد: طرح مشارکت در مدیریت جهانی برای اولین بار از سوی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل مطرح و اعلام شد که از سازمان ملل جز نامی برجای نمانده است چرا که دستورات و برنامه های آمریکایی ها را اجرا می کند.

شبک**۱۶۵۲**۱۵۴۰** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۷۲۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.