صورتحساب ۹۱۰ هزارپوندی برای مستر بین

۲۱ام بهمن ،

صورتحساب ۹۱۰ هزارپوندی برای مستر بین

Bookmark and Share

روان آتکینسون، هنرپیشه انگلیسی و خالق شخصیت کمدی «مستر بین» برای تعمیر مک‌لارن خود صورتحسابی ۹۱۰ هزار پوندی پرداخت کرده است. 

آقای آتکینسون که یک ماشین‌باز قهار است، دو سال پیش هنگام رانندگی  یا مک‌لارن F1 خود در باران به درخت زد. او  شانه‌اش مجروح شد اما به طور معجزه‌آسا از تصادف جان سالم به در برد، ولی ماشین کاملاً از بین رفت. 

چهار هفته طول کشید تا بیمه بتواند با کمک بخش خودروهای ویژه مک‌لارن میزان خسارت وارد شده به ماشین را تخمین بزند. ماشین‌های اسپرت تازه همه از فیبرکربن ساخته شده است و خرج تعمیر کوچکترین خراش به فیبرکربن سر به فلک می‌زند. بخشی از موتور مک‌لارن F1 از طلا ساخته شده که بهترین هادی گرما است. 

صورتحساب ۹۱۰ هزارپوندی برای مستر بین

همه این‌ها سبب شده تا یکی از گران‌ترین خسارت‌های بیمه خودرو در تاریخ بریتانیا برای تعمیر این ماشین پرداخت شود. داستان آن‌ چه که بر سر مک‌لارن آمد در شماره این ماه ماهنامه «کلاسیک اند اسپورتز کار» چاپ شده است. 

بسیاری از مالکان خودروهای سوپراسپرت به ندرت با ماشین‌های خود رانندگی می‌کنند. آن‌ها فقط چند بار در طول سال و آن هم در هوای خوب ماشینشان را از گاراژ خارج می‌آورند. اما روآن آتکینسون از سوپرکار خود برای کارهای روزانه‌اش استفاده می‌کرد. 

صورتحساب ۹۱۰ هزارپوندی برای مستر بین

او که آخرین بار در مراسم افتتاحیه المپیک لندن در نقش مستر بین برنامه اجرا کرد می‌گوید  سوپرکارها را نباید در پارکینگ‌ زندانی کرد و هر روز باید با آنها رانندگی کرد. او گفت «پنهان کردن ماشین‌های عالی افسرده‌کننده و استفاده نکردن از آن‌ها جنایت است.»

آتکینسون با خرج کردن ۹۱۰ هزار پوند برای بازسازی مک‌لارن خود باز هم ضرر نکرده است. یک دستگاه مک‌لارن اف وان به تازگی در بریتانیا به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار پوند فروخته شده است. 

برچسب ها : روآن آتکینسون | مک‌لارن اف وان | مک‌لارن F1 | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۲/۰۹
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.