صورتهای مالی سالهای ۸۹ و ۹۰ پست بانک تصویب شد

۲۸اردیبهشت،

بینا- طبق تصمیم سهام داران پست بانک، سود هر سهم سال ۸۹ به مبلغ ۲۰۵ ریال و سود هر سهم سال ۹۰ نیزبه مبلغ ۷۰ ریال تعیین و تصویب شد.

به گزارش بنکر (Banker)، مجمع عمومی عادی سالانه پست بانک ایران با حضوراعضای هیات مدیره‏، نمایندگان سهام عدالت دولت، بورس و بیش از ۹۵ درصد از سهامداران و نمایندگان و وکلای آنان در تالارایوان شمس تهران برگزار و صورتهای مالی سالهای ۸۹ و ۹۰ تصویب شد.
در ابتدای این مراسم پس از پخش فیلم گزارش اقدامات و فعالیت های این بانک، حسینعلی ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره پس از خیر مقدم به سهامداران و نمایندگان آنان به ارائه گزارش عملکرد پست بانک پرداخت.
بنابراین گزارش : هیات مدیره و بازرس قانونی این بانک در این جلسه گزارش عملکرد سال های مالی ۸۹ و ۹۰ را به سهامداران ارائه و در ادامه اعضای مجمع به بررسی صورت های مالی پرداخته و سود قابل تقسیم و سایر موارد را تصویب کردند.
این گزارش می‌افزاید: طبق تصمیم سهام داران سود هر سهم سال ۸۹ به مبلغ ۲۰۵ ریال و سود هر سهم سال ۹۰ نیزبه مبلغ ۷۰ ریال تعیین و تصویب شد.
گفتنی است: سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس و همچنین روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی این بانک تعیین شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.