صوفی: چرا صحبت از هولوکاست جرم است و اهانت به اسلام آزادی بیان؟

۵ مهر – ۰۴:۰۲:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

گزارش آریا از نشست خبری هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی رادیوهای قرآنی اسلامی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی گفت:مسلمانان و موحدین و آزاد اندیشان باید این پرسش را از سران استکباری داشته باشند که در کشور های غربی تحقیق پیرامون موضوعی تاریخی به نام هولوکاست جرم است و به آن با مجازات می شود اما با کسانی که فیلم کاریکاتور و یا کتابی ضد اسلامی مینویسند برخورد نمیشود به این بهانه که در اینجا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که با قضیه هولوکاست برخورد خشن می شود .
به گزارش خبرنگار هنری آریا، نشست خبری هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی رادیوهای قرآنی اسلامی ظهر امروز(۵مهرماه) با حضور محمدحسین صوفی (معونت صدا) و محمدزاده مدیر رادیوقرآن و همچنین اعضای هیئت رئیسه این اتحادیه به منظور تصویب اساسنامه این اتحادیه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
صوفی در ابتدا ضمن ابراز تشکرو قدردانی
از مهمان ها برای شرکت در این اجلاس گفت: قرآن کتاب زندگی، روشنگری  و هدایت است و همچینی کتاب وحدت است.جایگاه پیامبر اسلام به عنوان حامل وحی ،درمیان دیگرپیامبران جایگاه بی بدیلی است.
معونت صدای رسانه ملی درادامه گفت: همه پیامبران الهی امت امت خودشان را بشارت داده اند که حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران است.ازهمه ادیان الهی بویژه مسلمانان بر پاسداشت و کرامت این جایگاه روحانی یک تکلیف ویژه و اساسی برعهده دارند. درعین حال وظیفه مسلمانان است که آرامش و راحتی را ازهمه این توطئه گرانی که به قرآن و پیامبراهانت می کنند بگیرند.
وی در این باره افزود: مسلمانان و موحدین و آزاد اندیشان باید این پرسش را از سران استکباری داشته باشند که در کشور های غربی تحقیق پیرامون موضوعی تاریخی به نام هولوکاست جرم است و به آن با مجازات می شود اما با کسانی که فیلم کاریکاتور و یا کتابی ضد اسلامی مینویسند برخورد نمیشود به این بهانه که در اینجا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که با قضیه هولوکاست برخورد خشن می شود .
سوفی با بیان این که اینها در حال تکرار شدن است خاطر نشان کرد : شاهدیم که سال گذشته هم فیلم دیکتاتور که فیلمی ضد اسلامی بود ساخته شد . معنی آن این است که یک جریان هنری به دنبال ایجاد این فضای ضد اسلامی است و در شبکه های رادیویی قرآنی واجب است با این جریان ضد اسلامی یک برخورد رسانه ای داشته باشند .
نایب رئسی اتحادیه رادیوهای قرآنی در خصوص تشکیل این اتحادیه گفت: بر این اساس بود که درسال ۱۳۸۷ ردایوی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد یک پارچگی و وحدت بین رادیوهای قرآنی اسلامی در جهان این اتحادیه را ایجاد کرد.امروز بعد از چهار سال اعضای هیئت رییسه جمع شده اند تا اسانامه را تصویب کنند.
در ادامه یکی از مهمان های خارجی که به عنوان مهمان کارشناس از رادیوبیروت در اتحادیه حضور داشتاز ضروزت موضع گیری یکپارچه نسبت به اهانت به قرآن و پیامبر(ص) صحبت کرد و خواستار این شد تا اساسنامه بطور کامل مطالعه شود ونسبت به تصویب آن اقدام شود.
محمزاده مدیر رادیو قرآن نیز در سخنانی گفت:ما در سال ۸۷ اولین اجلاس اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی را برگزار کردیم.یکی از دستاوردهای ای اجلاس که از سوی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد تشکیل اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی بود.
وی همچنین هدف از تشکیل این نشست را که مرکب از اعضای هیئت مدیره و کارشناسان مدعو بود را تصویب پیش زمینه اساسنامه برای تصویب نهایی دانست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۶۱۶۰۲۴۶۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.