ضبط سریال مادرانه در امامزاده طاهر(ع) کرج

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سکانس‌های ویژه‌ای از سریال مادرانه که مربوط به حضور اردلان تمجید بر سر مزار مادرش است در امامزاده طاهر واقع در مهرشهر کرج ضبط شد.

به گزارش هنرآنلاین، یکی از سریال‌هایی که در ماه مبارک رمضان امسال هر شب از شبکه سه سیما ساعت پخش می‌شود، مادرانه است که البته به مناسبت شب‌های قدر، دوشنبه و سه‌شنبه هفتم و هشتم مرداد ماه روی آنتن نرفت و بعد از آن از چهارشنبه شب نهم مرداد پخش آن از سر گرفته شد.

این گزارش با اشاره به اینکه مادرانه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ساخته شده و تلاش دارد مروج فرهنگ وقف نیز باشد، آورده است: یکی از سکانس‌های ویژه سریال مادرانه در امامزاده طاهر استان البرز واقع در مهرشهر کرج ضبط شد که در این سکانس اردلان بر سر قبر مادرش در این امامزاده حضور پیدا کرده و از خدای خود برای گناهانش طلب بخشش می‌کند.

اردلان که با خود قرار گذاشته بود هیچ وقت به سراغ مادرش نرود، تصمیم می‌گیرد برای نجات از مشکلاتش به مادر متوسل شود و از او و دعایش کمک بگیرد که این بهانه‌ای می‌شود تا قرار دیرینه خود را که نرفتن بر سر قبر مادر به بهانه آزرده‌خاطر شدن او از حضور فرزندش بود، زیر پا بگذارد و بر سر قبر او حاضر شود.

این گزارش، به فضای امامزاده طاهر اشاره کرده و می‌افزاید: فضای امامزاده طاهر که به عنوان لوکیشن این صحنه انتخاب شده بود، یکی از فضاهای معنوی، زیبا و از جاذبه‌های فرهنگی و معنوی نه تنها در سطح استان البرز بلکه در سطح کشور محسوب می‌شود.

قبر و زیارتگاه امامزاده طاهر که با توجه به اسناد و مدارک تاریخی نسبتش به امام زین العابدین(ع) می‌رسد، در استان البرز در مهرشهر کرج واقع شده و بنای گنبد و مناره این مکان زیارتی در دو سال اخیر نوسازی شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.