ضربات ارتش سوریه به تروریست‌ها

جام جم آنلاین: ارتش سوریه با انجام عملیات گسترده نظامی توانست شمار زیادی از تروریست‌ها را در یکی از شهرهای اطراف دمشق به هلاکت برساند و شمار زیادی را نیز دستگیر کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یگان‌های ارتش سوریه بامداد امروز برای رویارویی با افراد مسلح تروریستی در  شهر «قدسیا» در حومه دمشق وارد این شهر شد.

منابع آگاه اعلام کردند ارتش سوریه ساعت هفت صبح از چندین محور وارد قدسیا و الهامه شد. نیروهای ارتش از دو محور “الجبل” و “معمل البیره” وارد این منطقه شدند و موانعی را که تروریست‌ها وضع کرده بودند، تخریب کردند.

ارتش سوریه همچنین  دو دستگاه خودرویی که تیربارهای سنگین بر آنها نصب شده بود هدف قرار دادند و سرنشینان آنها را نیز به قتل رساندند.

خبرگزاری رسیمی سوریه (سانا) در این باره گزارش داد: نیروهای ارتش توانستند انواع مختلف سلاح از گروه‌های مسلح مصادره کنند و درروستای زاکیه در حومه دمشق با گروههای مسلح درگیر شدند و در عملیات تعقیب و گریز شمار زیادی از عناصر مسلح کشته و ده ها نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

در همین حال، این خبرگزاری گزارش داد: نیروهای ارتش توانستند هشت غیرنظامی را که افراد مسلح در شهر قدسیا ربوده بودند آزاد کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.