ضرب‌الاجل صندوق رفاه برای دانش‌آموختگان بدهکار/مهلت بخشودگی جریمه‌ها تا پایان مهر

اسفند ۱۴۰۲
ممتاز نیوز: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کرد: دانش‌آموختگان بدهکاری که معوقه وام‌های خود را به صندوق پرداخت نکرده‌اند فقط تا پایان مهرماه فرصت دارند در غیر اینصورت مشمول جریمه ۱۲درصدی می‌شوند.

فرهاد جعفری در گفت‌وگو با فارس گفت: جریمه ۱۲ درصدی دیر کرد در صورت عدم پرداخت بدهی از ابتدای آبان ماه سال جاری برای دانش‌آموختگان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دانش آموختگانی که بدهی معوقه خود را تا پایان مهرماه پرداخت کنند مشمول بخشیدگی  جریمه دیرکرد قرارگرفته و جریمه دیر کرد از آنها اخذ نخواهند شد.

جعفری گفت: از ابتدای آبان سال جاری طبق قانون، صندوق مکلف است نسبت به اخذ جریمه دیر کرد اقدام کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد دانش آموختگان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان ۷۰۰ هزار نفر است این درحالی است که به سبب استقبال و همکاری مناسب دانشجویان در پرداخت بدهی‌ها و نیز به مناسبت آغاز سال تحصیلی تازه، مقرر شد مهلت پرداخت بدهی بدون حساب جریمه تا اول آبان‌ تمدید شود.

جعفری گفت: بنابراین به دانش‌آموختگان یک ماه فرصت طلایی برای بازپرداخت بدهی‌ها داده شد تا بدهی خود را بدون احتساب جریمه ۱۲ درصدی پرداخت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: حدود ۱۵ میلیارد تومان مبلغ بدهی دانش‌آموختگان به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است که البته باید گفت در یک ماه قبل همکاری خوبی در پرداخت بدهی‌ها صورت پذیرفته که به سبب اطلاع‌رسانی مناسب بوده است.

وی تصریح کرد: تمام وام‌هایی که به دانشجویان پرداخت می‌شود سود ندارد و به صورت قرض‌الحسنه داده می‌شود، حداقل اقساط این وام‌ها ۴۵ هزار تومان است و دانش آموختگانی که سرباز می باشند یا وارد مقطع دیگری می‌شوند بدهی آنها به مقطع بعدی و زمان بعد موکول می‌شود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. امید رضا:

    با سلام
    من برای پرداخت کل بدهی ام در مهر ماه اقدام کرده ام ولی هر زمان وارد سایت شده ام نوشته شده شما بدهکار بد حساب هستید .ممنون میشم اقدامی انجام دهید بتوانم تا پایان مهر ماه کل بدهی وامم را پرداخت کنم با تشکر 🙏

  2. بی نام نشان:

    به خدا قسم من از وام وقسط بدم میاد باحقوق ماهیانه ۷۰۰۰۰۰هزار وکرایه خونه ووامهای ازدواج و…برای ساختن یک زندگی ساده خواهش میکنم مسولان ماروهم درک کنند به خدا من اگه داشتم پرداخت میکردم تورابه خدا مارو دریابید اشتباه کردیم درس خواندیم

  3. قمری خلیلی:

    با سلام و تشکر از نظرخواهی
    بیشتر کسانی که بدهکارند وضعیت مالی خوبی ندارند و به عللی درآمد کافی ندارندبنده با حقوق ۸۰۰۰۰۰تومانی همسرم در ماه۴۰۰۰۰۰ تومان اجاره منزل می دهم و پول گاز و برق و ….کمتر از ۱۰۰۰۰۰تومان نیست ودو دختر محصّل با هزینه های آموزشی دارم واصلا از بدهی داشتن خوشم نمی اید ولی چه کنم که قادر به پرداخت نیستم لطفا ما قشر کم درآمد را مورد توجه و رحم قرار دهید با تشکر خلیلی از خوی و بدهکار بیست سال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.