ضرغامی:شبکه‌ها ی ورزش و پویانمایی به تدریج در استان‌ها قابل دریافت خواهند بود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان صدا و سیما، ‘ عزت الله ضرغامی’ در بازدید از مرکز صدا و سیمای گرگان با اشاره به راه اندازی آزمایشی شبکه پویانمایی در تهران، آن را هدیه جمهوری اسلامی به کودکان و نوجوانان ایرانی دانست.

ضرغامی همچنین از برنامه‌ریزی گسترده رسانه ملی برای پخش مسابقات المپیک خبر داد و گفت: به دلیل حضور ورزشکاران افتخارآفرین کشورمان و تنوع و جذابیت این مسابقات، شبکه‌های مختلف به ویژه شبکه ورزش تلاش خواهند کرد با پخش مهمترین مسابقات این دوره از بازی ها، رضایت مخاطبان کشور را فراهم کنند.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم و همکاری مسوولان استانی به تدریج شبکه های ورزش و پویا علاوه بر ۱۶ شبکه قبلی، در استان‌های مختلف قابل دریافت خواهند بود.

ضرغامی یادآور شد: با توجه به استقبال بالای مردم از این دو شبکه جدید، مدیران مراکز استان‌ها با برنامه‌ریزی مستقل استانی حداکثر امکان استفاده از برنامه های این دو شبکه را از ظرفیت های موجود فراهم خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه ورزش از ابتدای امسال به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است و شبکه پویانمایی نیز با عنوان ‘پویا’ از روز گذشته پخش آزمایشی برنامه‌های خود را آغاز کرد.

شبکه پویا که به پخش برنامه‌های انیمیشن اختصاص دارد، تحت مدیریت مرکز پویانمایی صبا اداره می‌شود و قرار است از نیمه شعبان میزان پخش برنامه‌های خود را به ۶ ساعت در روز افزایش دهد.

فراهنگ ۲۰۲۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۷۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.