ضرغامی: ویژگی‌های برجسته‌ای از دکتر احمدی‌نژاد در تاریخ خواهد ماند

ضرغامی در مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی رییس جمهور و هیات دولت گفت: ویژگی‌های برجسته ای از محمود احمدی نژاد در تاریخ خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی برای قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر دولت های نهم و دهم در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

رییس سازمان صدا و سیما در این مراسم با تشریح اشارات قرآن به کار جمعی و ثمرات مثبت آن تلاش های دولت نهم و دهم را مصداقی از کار جمعی دانست و افزود: نتایج کار دولت آقای احمدی نژاد در این هشت سال نشان داد با روحیه جهادی و کار جمعی در کنار مدیریتی منسجم می‌توان خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرد.

ضرغامی در سخنانش شخصیت محمود احمدی نژاد را شخصیتی کم نظیر ارزیابی کرد که به سرعت موفق شد پس از انتخاب شدن به ریاست جمهوری اسلامی ایران، به شخصیتی محبوب و سنبلی برای مقاومت در سطح جهان مطرح شود.

وی به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره آقای احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: رهبر عزیزمان در تعاریف خود از دکتر احمدی‌نژاد و تلاش‌های دولت ایشان به واقعیت‌هایی اشاره کردند که نشان می‌دهد این دولت در عملکرد خود موفق بوده است.

رییس سازمان صداوسیما در بخشی از سخنانش به خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد اشاره کرد و افزود: در این حماسه به حمدالله رسانه ملی نشان داد زبان گویای مردم است و مردم به خاطر اطمینانی که به رسانه ملی کردند به هجمه های دشمنان برای بی رنگ کردن انتخابات توجهی نشان ندادند.

وی گفت: این رسانه با این ظرفیت همواره در خدمت دولت های منتخب مردم بوده و از این پس هم صدا و سیما به عنوان یاور دولت عمل خواهد کرد.

ضرغامی در پایان سخنانش هم به بعضی ویژگی‌های برجسته محمود احمدی‌نژاد اشاره کرد و از جرأت در مقابله با دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها و اجرای طرح هدف‌مندی یارانه ها به عنوان دو نمونه از کارهای بزرگی نام برد که رییس جمهور با شجاعت آن ها انجام داد و ثمرات آن ها به لحاظ بین المللی و داخلی هر روز بیشتر آشکار می‌شود.

وی با این تعاریف محمود احمدی‌نژاد را ذخیره ای ارزشمند برای انقلاب ارزیابی کرد و افزود: امید است در آینده از این ذخیره در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره مند باشیم.

در این مراسم با حضور معاونان رسانه ملی لوح تقدیر و هدایای ارزشمندی به محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران به پاس زحمات جهادی وی و دولتمردانش اهداء شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.