ضرورت اختصاص بودجه ملی برای مهار ریزگردها

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه یکی از علل توسعه نیافتگی استانهایی مثل خوزستان وجود مدیران ناتوان و ضعیف است، گفت: امیدواریم دولت تازه در این خصوص هوشمندی بیشتری داشته باشد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر، دکتر اسماعیل جلیلی افزود: با توجه به اینکه برای مهار پدیده مخرب ریزگردها که مشکلات بسیاری بسیاری را برای مردم استانهای غربی و جنوبی کشورمان ایجاد کرده بودجه ای اختصاص نیافته است، به نظر می رسد تخصیص بودجه ملی به این منظور باید در اولویت اقدامات دولت تازه قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه رویکرد دولت دهم در مورد ریزگردها مناسب نبود و کارآیی نداشت، تاکید کرد: چرا برای مبارزه با پدیده ای به این بزرگی بودجه ای در نظر گرفته نشد در صورتی که برای حل مشکلات پدیده های محیط زیستی باید منابع سازمان حفاظت محیط زیست مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ناکارآمد و بی مسئولیت سبب عقب ماندن کشور از چرخ توسعه شدند چرا که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانستیم شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم و تحقق این امر برای آینده در گرو به کارگیری مدیران توانمند و خلاق است.
 

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.