ضرورت استقرار یافتن سیستم مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست

۲۰م آذر ،

شهردار منطقه ۹ تهران از ممیزی نهایی پروژه استقرار HSE-MS در منطقه خبر داد و گفت: بزودی فاز اجرایی پروژه در منطقه آغاز می گردد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: ضرورت استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE-MS) در محیط کار از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و پرداختن به این موضوع به یکی از اولویت های کسب و کار در سازمان ها به ویژه شهرداری تهران تبدیل شده است.
وی افزود: خطرات ایمنی،بهداشتی و زیست محیطی فراوانی در محیط کار وجود دارند که غفلت از آنها و عدم برنامه ریزی برای مواجهه با آنها می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.
سلطانی تصریح کرد: این شهرداری در راستای ایمنی بیشتر و کاهش آسیب های جانی، مالی و زیست محیطی و آشنایی با الزامات و نیازمندیهای سیستم مدیریت HSE و نحوه شناسایی خطرات و جنبه های زیست محیطی و ارزیابی آنها کارگاه های آموزشی مختلفی را با حضور پرسنل برگزار و جلسات منظم کمیته راهبردی مدیریت بهداشت،ایمنی محیط زیست نیز با حضور مدیران و مسئولان منطقه تشکیل داده است.
شهردار منطقه ۹ خاطر نشان کرد: زمینه و بستر فرهنگی مدیریت HSE در منطقه به سرعت در حال تکمیل و شکل گیری است و همواره برای حفظ و تداوم سیستم های مختلف مدیریتی با برقراری جلسات بازنگری مدیریت بر بهبود و مستمر و اثربخشی آن نظارت می گردد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.