ضرورت اهتمام جدی و ویژه مسئولین جهت تحقق و پویایی اقتصاد مقاومتی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: مسئولان کشور نباید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را همانند برخی از مسائل دیگر در حد شعار باقی بگذارند بلکه باید با اهتمام ویژه سعی در تحقق آن و پویایی اقتصاد کشور داشته باشند.

“احمد نیک‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بندهای ۲۴ گانه ابلاغیه مذکور مسیرهای لازم را برای رسیدن به هدف اصلی که همان دستیابی به اقتصاد مقاومتی بوده، مشخص کرده است.

وی افزود: مسئولان کشور نباید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را همانند برخی از مسائل دیگر در حد شعار باقی بگذارند بلکه باید با اهتمام ویژه سعی در تحقق آن و پویایی اقتصاد کشور داشته باشند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های متکی به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، نیروی انسانی، سرمایه، ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی از جمله موضوعاتی است که همواره باید مورد تاکید قرار گیرد تا از هیچ طریقی محتاج بیگانگان نباشیم.

وی افزود: باید با تنظیم، تدوین و پیاده کردن راهکارهای اجرایی و نیز عدم وابستگی تلاش لازم را برای افزایش تولید ملی و علم‌آفرینی انجام داد تا علاوه بر تامین نیازهای روزمره بتوانیم در تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری گام برداریم.

عضو جامعه اسلامی مهندسین به نقش قوه مقننه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: قانونگذاری وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی است تا از این طریق راه‌ را برای دولت در پیمودن مسیر هموار سازد.

وی به نقش دولت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه لایحه از سوی دولت به مجلس و سرعت عمل در اجرای مصوبات از سوی نمایندگان با همکاری و هماهنگی و رعایت اخلاق از جمله راهکارهای ویژه‌ای است که می‌تواند ما را برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی یاری رساند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.