ضرورت ایجاد ساختار حقوقی قبل از آزادسازی معاملات مسکن مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس بر ضرورت ایجاد ساختار حقوقی برای آزادسازی معاملات مسکن مهر تاکید کرد و گفت: نباید مانع خرید و فروش واحدهای مسکن مهر شد چرا که در این صورت معاملات غیر قانونی رواج می‌یابد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه قرار است آزادسازی معاملات مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شود،‌ اظهار کرد: آزادسازی معاملات مسکن مهر نیازمند ایجاد ساز و کار قانونی و ساختار حقوقی است.

به گفته وی ابتدا باید ساز و کار قانونی این معاملات ایجاد شود و پس از آن نیز این معاملات به صورت رسمی در دفترخانه‌ها صورت گیرد.

هدایت تاکید کرد: با وجود ساختار حقوقی در آزادسازی معاملات مسکن مهر خریدار و فروشنده ضرر نمی‌کنند و معاملات با صحت کامل انجام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس دیگر مزیت آزادسازی معاملات مسکن مهر را برای آن دسته از متقاضیانی دانست که تاکنون توانسته‌اند بخشی از اقساط خود را پرداخت کنند و اکنون توان پرداخت مابقی اقساط را ندارند و با آزادسازی معاملات، می‌توانند با اندکی سود واحدهای خود را بفروشند.

وی تاکید کرد: فروشندگان واحدهای مسکن مهر باید بیش از هر زمان دیگر توجه کنند تا به سبب نیاز به مبلغ واحد مسکونی دچار سوء استفاده قرار نگیرند و به عبارتی واحدشان از دستشان نرود.

هدایت دربارهٔ ارزش افزوده واحدهای مسکونی مهر شهر تازه پردیس اظهار کرد: ارزش افزوده واحدهای مسکن مهر پردیس مناسب است.

هفته قبل وزیر راه و شهرسازی از آزادسازی معاملات مسکن مهر خبر داد و اعلام کرد که به زودی بخشنامه آزادسازی معاملات مسکن مهر که البته فقط شامل اعیان می‌شود به شرکت‌های عمران شهرهای تازه ارسال خواهد شد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.