ضرورت ایجاد فرهنگی که احزاب در کشور، نعمت و ارزش تلقی شوند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب اسلامی کار در پایان گفت: باید فرهنگی در کشور ایجاد شود که کار با احزاب، ارزش تلقی شده و وجود احزاب برای کشور، نعمت باشد؛ در این صورت است که می‌توان به آینده‌ اوضاع سیاسی کشور و کارکرد احزاب، امیدوار بود.

“حسین کمالی” دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به سخنان وزیر کشور مبنی بر تشکیل جلسه‌ای مشترک با حضور احزاب و گروه‌های سیاسی، اظهار داشت: هنوز با من در مورد این جلسه صحبتی نشده است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مباحثی باید در این جلسه مطرح شود؟ افزود: در کشور ما باید اعتقاد به احزاب و اعتماد به کارکرد آن، در مسئولین اجرایی بوجود بیاید.

کمالی ادامه داد: اکثر قریب به اتفاق مسئولینی که در کشور انتخاب می‌شوند، وابستگی خود را به حزب و گروه‌ها نفی می‌کنند و اعلام ‌می‌دارند که به دلیل توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خود، توانستیم به این مسئولیت برسیم.

وی  تصریح کرد: به نظر می‌رسد، در کشور ما، افراد از احزاب برای به قدرت رسیدن کمک گرفته ولی بعد از رسیدن به هدف، ارتباط خود را با آن نفی می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که وابستگی به کار حزبی و یا قرار گرفتن در چارچوب یک حزب، برای بسیاری از مسئولین شان، ارزش و منزلت شناخته نمی‌شود.

 دبیرکل حزب اسلامی کار در پایان خاطرنشان کرد: باید فرهنگی در کشور ایجاد شود که کار با احزاب، ارزش تلقی شده و وجود احزاب برای کشور، نعمت باشد؛ در این صورت است که می‌توان به آینده‌ اوضاع سیاسی کشور و کارکرد احزاب، امیدوار بود. 

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.