ضرورت تحقق پیشرفت در دهه چهارم انقلاب توسط رئیس جمهور منتخب

۲۷خردادماه،

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس گفت: : رئیس جمهور منتخب مردم باید با ایستادگی در برابر استکبار جهانی و ارتقاء دانش هسته‌ای کشور مسیر پیشرفت را در دهه چهارم انقلاب محقق کند.

“محمدصالح جوکار” نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه و خلق “حماسه سیاسی” مدنظر مقام معظم رهبری، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات اصالت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند.
 
وی در ادامه افزود: آرای ملت ایران پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام بود که آن‌ها با حضور در پای صندوق‌های  رأی از این پشتوانه حمایت کردند بنابراین امروز ما باید پاسخ این حرکت را در عرصه‌های گوناگون پاسخگو باشیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دولت آینده باید در تمامی عرصه‌ها پیشرو باشد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی با تعاملاتی که می‌تواند در مجلس داشته باشد باید ساز و کارهایی تعریف کند که مطالبات برحق مردم را در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی پاسخ دهد.
 
نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به روند رو به رشد اقتصاد کشور اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب مردم باید در راستای شکوفایی اقتصادی و ارتقای منزلت اجتماعی، گام‌های اساسی برداشته و در سایه تعامل به مسائل مهم جامعه بپردازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور منتخب مردم باید با قدرت در عرصه سیاست خارجی و اقتدار نظام به دنبال احقاق حقوق مردم باشد و در مقابل استکبار جهانی با تمام ظرفیت خود ایستادگی کند؛ همچنین دانش هسته‌ای را ارتقاء دهد تا مسیر پیشرفت برای کشور در دهه چهارم انقلاب تحقق یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.