ضرورت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بدون ملاحظات سیاسی

۳۰ آبان ،

بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد گفت: کارگروه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جهتی کشف حقیقت قدم بردارند و پرونده را بدون هیچ گونه ملاحظات سیاسی و حزبی جلو ببرند.

علی بازگیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص در دانشگاه آزاد اظهار داشت: این دانشگاه بزرگترین مجموعه آموزشی‌ کشور است و به همین دلیل بحث چگونگی گردش‌های مالی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است لذا فعالیت‌ها، ساخت و سازها و مناقصاتی که طی سه دهه در آن  انجام گرفته نیازمند تحقیق و تفحص دقیق و حساب شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد حاوی ۳۶۰ واحد در داخل و خارج از کشور است، افزود: واضح است که پرونده‌ای با این حجم نمی‌تواند در یکی دو ماه بررسی شده و به نتیجه برسد، اما چیزی که برای تشکل‌های دانشجویی مهم است این است که این کار با دقت نظر و موشکافانه صورت گیرد.

دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه کارگروه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با دقت تمام و بدون اغماض به این پرونده رسیدگی کنند خاطرنشان کرد: بدون شک در هر خانواده ایرانی یک دانشجوی دانشگاه آزاد وجود دارد و این مسئله مسئولیت‌ نمایندگان مجلس را در شفاف سازی برنامه‌های دانشگاه آزاد سنگین‌تر می‌کند، لذا درخواست ما از نمایندگان این است که در جهتی کشف حقیقت قدم بردارند و پرونده را بدون هیچ گونه ملاحظات سیاسی و حزبی جلو ببرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.