ضرورت ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی برای دانشجویان

۰۹ام بهمن ،

دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت علمی ، پژوهشی و فرهنگی بسیار بالایی است و در این زمینه نماز می تواند دستاوردهای بسیار خوبی را ارائه دهد.

دکتر زیاری رییس دانشگاه پیام نوردر گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجا که دانشجویان دانشگاه پیام نور در داخل و خارج از کشور هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در این دانشگاه تحصیل می کنند، یکی از نیازهای اساسی که در این دانشگاه احساس می گردد، ارائه طرحی فرهنگی است که بتوان از طریق اینترنت و پایگاه اینترنتی موضوع فرهنگی نماز را ترویج کرد. این دانشگاه در زمینه ارائه زبان فارسی به صورت مجازی ، تامین محتوا ، ارتباط با رایزنان فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ایران شناسی می تواند قطعا همکاری کند.

 وی تصریح کرد:: دانشگاه پیام نور به لحاظ ابعاد فرهنگی و مذهبی دارای فضایی بکر و شایسته است. دانشجویان و اساتید این دانشگاه در زمینه های مسابقات قرآنی ، نماز و نهج البلاغه همواره افتخارات چشمگیری برای این دانشگاه رقم زده اند.

وی افزود: رشته دکترای نهج البلاغه برای اولین بار در دانشگاه پیام نور دایر شد و با توجه به این ظرفیت ها دانشگاه پیام نور قطعا می تواند همکاری ارزنده ای برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در دیگر کشورها داشته باشد.

وی  با بیان اینکه مهم ترین مسئله تامین هزینه های مالی  است خاطر نشان کرد: شهریه دانشجویان این دانشگاه صرف ارائه خدمات به دانشجویان می گردد و چنانچه این دانشگاه برای همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دغدغه مالی نداشته باشد می تواند به شکلی گسترده و مطلوب خدمات لازم را ارائه دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.