ضرورت تسریع در استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی استان لرستان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم خرم آباد با بیان این که شهرستان کوه‌دشت از نعمت راه آهن محروم می‌باشد گفت: پیشنهاد می‌کنم اتصال خطوط ریلی خرم آباد، کوه‌دشت و اسلام آباد غرب مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، الهیار ملک‌شاهی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز سه شنبه ۲۰ خرداد خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاح جاده پر ترافیک و یکی از شریان‌های اصلی غرب به شرق و جنوب کشور یعنی جاده بین پل سمیره تا سه راهی بازید با تردد روزانه چند هزار تیریلی موجب تصادفات متعدد و خسارت‌های جانی و مالی به مردم می‌شود.
 
وی ادامه داد: این موضوع باعث نارضایتی مردم و به یک معضل اجتماعی و مطالبه عمومی تبدیل شده است.
 
نماینده مردم خرم آباد مجددا خطاب به وزیر راه گفت: به لطف نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی نقاط شهرستان‌های استان لرستان با خطوط ریلی راه آهن در شهرستان کوه دشت به هم متصل می‌شوند اما شهرستان کوه‌دشت از این نعمت محروم می‌باشد لذا پیشنهاد می‌کنم اتصال خطوط ریلی مسیر خرم آباد، کوه دشت و اسلام آباد مورد توجه قرار گیرد.
 
ملک‌شاهی در پایان به وزیر کشاورزی در جهت تسریع در استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی که حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها در استان لرستان مراحل گزینشی خود را به پایان رسانده‌اند نیز تذکر داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.