ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده تالش

ایسنا/گیلان استاندار گیلان بر ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته در مناطق سیل زده تالش تاکید کرد.

ارسلان زارع عصر امروز با حضور در مناطق مختلف آسیب دیده ناشی از سیل روز گذشته شهرستان تالش از نزدیک در جریان وضعیت خسارت های وارده و نیز کمک رسانی به مردم قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در این بازدیدهای میدانی ضمن گفت وگو با مردم و مسئولان محلی بر ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهوری شامگاه یکشنبه در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان وضعیت مناطق سیل زده قرار گرفت.

دکتر ارسلان زارع در این گفت و گوی تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت سیل در شهرستان تالش و میزان خسارات وارد شده، ارائه کرد و از بسیج امکانات و آماده باش نیروهای امدادی برای کمک به مردم در مناطق سیل زده خبر داد.

معاون اول رییس جمهوری نیز بر لزوم بسیج همه امکانات و به کار گیری تمام ظرفیت‌های گیلان برای رسیدگی به وضعیت مردم در مناطق سیل زده تاکید کرد.

دکتر جهانگیری از استاندار و ستاد مدیریت بحران استان خواست اقدامات لازم و تلاش برای رفع آبگرفتگی ها و پیشگیری از بروز خسارات بیشتر به زیرساخت های استان و واحدهای مسکونی مردم را انجام دهند.

همچنین به دستور استاندار گیلان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و برخی از مدیران دستگاه های مرتبط، از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق مختلف شهرستان تالش، با حضور در منطقه، ضمن نظارت بر نحوه خدمت رسانی، شب گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران را در تالش برگزار کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا؛ بارش کم نظیر ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلیمتری باران در تالش طی حدود چهار ساعت همه بخش های این شهرستان را در بر گرفت و به برخی از زیرساخت‌ها و واحدهای مسکونی خسارت وارد کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.