ضرورت تعامل میان مجلس و شورای شهر در راستای حل مشکلات/ تبیین برنامه‌های منسجم در شورای شهر جدید

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: مجلس و شورای شهر در راستای حل مشکلات و بهبود وضعیت باید تعامل سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند.

“مجتبی شاکری” عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تبیین ضرورت‌ها و اولویت‌های شورای شهر چهارم  گفت: اعتقاد دارم که کارهای خوبی در حوزه شهر تهران از سوی شوراهای شهر صورت گرفته است که این روند به طور حتم باید در دوره جدید شورا نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی اجازه حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت را بدهد، افزود: امید است دولت یازدهم و شورای شهر تهران با یک تعامل سازنده در راستای بهبود وضعیت پایتخت وارد عمل شوند.

شاکری تصریح کرد: نکته‌ای که باید اعضای شورای شهر تهران آن را در دستور کار قرار دهند این است که با مجلس تعامل خوبی داشته باشند زیرا مطالبات مردم تهران در صورتی عملی خواهد شد که مصوبات خوبی در مجلس تدوین شود.

عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران تصریح کرد: باید در راستای تبدیل شهر تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برنامه‌های منسجمی صورت گیرد تا ما بتوانیم این شهر را با یک مدیریت منسجم در جهان مطرح کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.