ضرورت تغییر نگاه دولت یازدهم نسبت به دانشجویان

۲۱اردیبهشت،

رمضان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

“مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت” گفت: مسئولان و مدیران دولتی با تغییر در رویکردشان نسبت به دانشجویان، می‌توانند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را با توجه به نقش‌آفرینی این قشر تاثیرگذار حل و فصل کنند.

میلاد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رویکرد و نگاه دولت آینده به انجمن‌ها و تشکل‌‌های دانشجویی اظهار داشت: دولت یازدهم باید در گام اول زمینه و شرایط لازم را برای حضور انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی با گرایش‌های سیاسی مختلف در جامعه را فراهم کند تا دانشجویان از این طریق به نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف بپردازند.

وی ضمن تاکید بر تغییر دیدگاه مسئولان نسبت به تاثیرگذاری دانشجویان در جامعه گفت: مسئولان و مدیران دولتی با تغییر در رویکردشان نسبت به این قشر، می‌توانند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را حل و فصل کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه نگاه حذفی و منفی به دانشجو از سوی مسئولان به روحیه بی‌اعتمادی در قشر جوان منجر می‌شود، خاطر نشان کرد: آرامش خاطر و امنیت ذهنی دانشجو اصل مهمی است که در نظر گرفتن این مهم می‌تواند سبب رویش و تبلور انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی در عرصه‌های علمی و فعالیت‌های سیاسی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.