ضرورت توجه به تبعات تبلیغات برای انصراف از دریافت یارانه‌

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عاشوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت برای انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی،‌ بیش از حد تبلیغ می‌کند، گفت: دولت احساسات مردم و همه مراجع را درگیر کرده تا مردم از دریافت یارانه انصراف دهند که این در شان مردم ما نیست.

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره مبهم بودن میزان افزایش هزینه خانوار پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و درخواست دولت از مردم مبنی بر انصراف از دریافت یارانه نقدی در این مقطع، گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی اقدامی داوطلبانه است اما اگر دولت بخواهد دهک‌هایی را حذف کند، قطعا این کار را خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دولت برای انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی،‌ بیش از حد تبلیغ می‌کند افزود:  دولت احساسات مردم و همه مراجع را درگیر کرده تا مردم از دریافت یارانه انصراف دهند که این در شان مردم ما نیست.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: قانون‌گذار قانونی را وضع کرده و دولت بایستی این قانون را سیاست‌گذاری و اجرا کند ولی اینکه همه مقدسات را بیاورند برای اینکه ۴ نفر از یارانه انصراف بدهند اصلا معنا ندارد و دولت باید این وضع را مدیریت کند.
 
عاشوری تصریح کرد: اگر دولت می‌خواهد تعدادی از مردم را که توانمند هستند و نیازی به ۴۵ هزار تومان ندارند را حذف کند با قاطعیت اعلام کند که می‌خواهد یک، دو یا سه دهک درآمدی را حذف کند و دیگر نیازی به این همه تبلیغات نبود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.