ضرورت توجه عمیق به “رسوایی”/ با نگاه سطحی قضاوت نکنیم

۸فروردین ۱۳،

حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قاضی دیوان عالی کشور گفت: نباید فیلم “رسوایی” را با نگاه سطحی قضاوت کنیم چرا که نکات عمیق بسیاری در این اثر مطرح شده که بار تاثیرگذاری بسیار دارد.

حجت‌الاسلام “موسی قربانی”در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به ضرورت توجه عمیق به فیلم “رسوایی”  اظهارداشت: بنده این فیلم را ندیده‌ام اما اظهار نظرات مختلف موافقین و مخالفین این اثر را شنیده و خوانده‌ام.

وی افزود: به طور کلی باید به فیلم‌هایی از این دست عمیق نگاه کرد و  فیلم “رسوایی” نیز از این قاعده متسثنا نیست.

قاضی دیوان عالی کشور تصریح‌کرد: برخی مواقع فیلمی تولید می‌شود که در نگاه اول با مخالفت‌هایی مواجه است اما بعد از مدتی که با نگاه عمیق به آن پرداخته می‌شود، نکات مثبت و آموزنده آن برای همه روشن می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی در ادامه افزود: به طور مثال وقتی فیلم “آژانس شیشه‌ای” برای اولین بار اکران شد مخالفت پلیس و ایثارگران را به دنبال داشت که پس از مدتی نکات مثبت و قوت این فیلم برای همه روشن شد.

این قاضی دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: نباید در مورد فیلم “رسوایی” با نگاه سطحی قضاوت کنیم چرا که نکات عمیق بسیاری در این اثر مطرح شده که بار تاثیرگذاری بسیار دارد.

گفتنی است: فیلم “رسوایی” به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و با نقش‌آفرینی اکبر عبدی،‌ محمدرضا شریفی نیا،‌الناز شاکردوست و …. در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.