ضرورت توجه مسئولین برای امدادرسانی / وضعیت مردم در بشاگرد بحرانی است

۲۱اردیبهشت،

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: زلزله روز جمعه شهرستان بشاگرد خسارات زیادی برای این شهرستان ایجاد کرده بنابراین مسئولین برای امدادرسانی به مردم آسیب دیده تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس طی تذکری در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در خصوص زلزله ۶٫۲ دهم ریشتر روز جمعه بشاگرد، گفت: این زلزله بیش از هفتاد روستا بین هشتاد تا صد درصد تخریب و آسیب ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: بشاگرد یکی از شهرستانهای محرومی است که با وقوع زلزله در این شهرستان بازسازی و امدارسانی به زلزله زدگان بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: مردم پناهگاهی برای اسکان نداشته لذا ضروری است که ستاد بحران در جهت اسکان موقت آنها با سرعت هرچه تمام‌تر تلاش کنند همچنین اداره آب، بهداشت و درمان در جهت تامین آب مورد نیاز منطقه، اسکان مردم تلاش کنند.

هاشمی نخل ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط در این شهرستان بسیار نگران کننده بوده لذا هرچه زودتر باید امدادرسانی به مردم محروم این استان فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.