ضرورت توجه هرچه بیشتر آموزش و پرورش به سرانه مدارس شبانه‌روزی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تامین سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی باید از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش جدی گرفته شود٬ گفت: وزیر آموزش و پرورش باید با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بودجه این مدارس را در جهت حمایت از دانش‌آموزان هر چه زودتر تامین کند.

“قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ از عدم تامین سرانه مدارس شبانه‌روزی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه خبرهای خوبی در خصوص تامین سرانه این مدارس نداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه  این سرانه تامین نمی‌شود این امر منجر به این شده که ۴۵۰هزار نفر از دانش‌آموزان این مدارس که اغلب از مناطق محروم هستند با مشکلاتی مواجه شوند.

جعفری اظهار داشت: در حال حاضر دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی با کمترین امکانات در حال تحصیل هستند و تمامی این عوامل به کاهش یادگیری و افت تحصیلی آنان منجر می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تامین سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی باید از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش جدی گرفته شود٬ تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش باید با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بودجه این مدارس را در جهت حمایت از دانش‌آموزان هر چه زودتر تامین کند.

رئیس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان در پایان با تاکید بر اینکه امید است وزارت آموزش و پرورش توجه جدی به تامین سرانه تغذیه مدارس شبانه‌روزی داشته باشد٬ خاطر نشان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در حد توان آماده همکاری در این زمینه با وزارت‌خانه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.