ضرورت توجه ویژه‌ مسئولان به حوزه صنعت استان کردستان

فروردین ۱۴۰۳

بیاتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: با توجه به وجود استعدادهای بالقوه فراوان در استان کردستان، مسئولان باید توجه ویژه‌ای به حوزه صنعت در این استان داشته باشند.

سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان از صنعت کشور گفت: در سال‌های اخیر به  مقوله صنعت توجه آنچنانی نشده است.

 وی افزود به دنبال کمرنگ شدن توجه به این بخش صدمات جبران‌ناپذیری در بحث اشتغال و درآمدزایی متوجه کشور شده که این امر نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به پتانسیل‌های حوزه‌ صنعت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: مسئولان ذیربط بایستی با توجه به استعدادهای موجود در این حوزه برنامه‌ریزی‌های مدونی را انجام دهند تا از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل شده و سبب ایجاد اشتغال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به اینکه تدوین لایحه بودجه ۹۳ به زودی در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار داشت: دولت باید اعتبارات ویژه‌ای را در ارتباط با حوزه صنعت لحاظ کند تا هر چه سریعتر شاهد برطرف شدن موانع و مشکلات از سر راه این حوزه باشیم.

اضافه می‌شود؛ طبق آئین‌نامه داخلی مجلس دولت موظف است لایحه بودجه ۹۳ را تا ۱۵ آذرماه در اختیار مجلس قرار دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.