ضرورت حضور تمامی نمایندگان در جلسات مشترک مجلس و دولت

۳۰م دیماه ،

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تمامی نمایندگان باید در جلسات مشترک دولت و مجلس حضور داشته باشند و اینگونه نباشد که فقط هیات رئیسه مجلس در این جلسات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در خصوص اعتراض برخی از نمایندگان به اینکه چرا فقط عده‌ای خاص از نمایندگان به جلسات شبانه دولت و مجلس دعوت می‌شوند، گفت: من نیز با این مسئله مخالفم که فقط عده‌ای خاص در جلسات مشترک مجلس و دولت شرکت کنند زیرا همه نمایندگان باید در جریان آنچه که در جلسات مطرح می‌شود باشند و همه باید تصمیم بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص نتایج جلسات مشترک دولت و مجلس در حل مشکلات جامعه اظهار داشت: تشکیل جلسات بسیار موثر خواهد بود و هرچه بین دولت و مجلس تعامل بیشتری باشد قاعدتا مشکلات مردم سریعتر حل خواهد شد.

امیرآبادی خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه جلسات می‌تواند در حل اختلافات بسیار حائز اهمیت باشد و به جای اینکه اختلافات از طریق تریبون‌ها و روزنامه‌ها و رسانه‌ها منعکس شود، در این جلسات مطرح و حل شود.

وی در پایان افزود: در جلسات مشترک دولت و مجلس باید تمامی نمایندگان حضور داشته باشند و تصمیم بگیرند نه اینکه فقط هیئت رئیسه به این جلسات دعوت شود.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.