ضرورت خروج نمایشگاه کتاب از وضعیت مستاجری

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۵:۳۲:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شجاعی کیاسری تاکید کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به ضرورت تعیین مکان ثابت برای نمایشگاه کتاب تهران، تاکید کرد: لازم است این نمایشگاه بزرگ از وضعیت مستاجری و عاریت‌نشینی خارج شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، سید رمضان شجاعی کیاسری گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یک رخداد مهم فرهنگی در اذهان عمومی و علاقمندان کتاب جا افتاده است و هر ساله مردم نیز استقبال و اقبال فراوانی به آن نشان می‌دهند که نشانگر اهمیت این موضوع است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم فراوان مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افزود: شایسته است هر چه زودتر مکان ثابت و مشخصی برای این حرکت فرهنگی تعیین شود تا با داشتن تسهیلات و امکانات، شرایط استفاده راحت‌تر مراجعه‌کنندگان و مخصوصا کسانی را که از شهرستانها می‌آیند، فراهم آورد.
وی تاکید کرد: مکان مستقل جدید باید با رعایت تمامی معیارهای اساسی و استاندارد طراحی شود تا ضمن ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، در شأن و منزلت کتاب در کشور باشد.
عضو کارگروه رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به گذشت ۲۵ دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، اعلام کرد: زمان آن رسیده که هر چه زودتر محل ثابتی برای نمایشگاه تعیین شود تا این نمایشگاه بزرگ و بین‌المللی، از وضعیت مستاجری و عاریت‌نشینی خارج شود.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، بیان کرد: آقای حسینی هر ساله این نکته را می‌گوید و امسال نیز شنیدیم محلی در بلوار رسالت در نظر گرفته شده؛ با این حال نیاز است تا این تصمیم هرچه زودتر عملیاتی شود و به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۷۳۲۵۱۵۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.