ضرورت سرمایه گذاری در پروژه های پارس جنوبی/ بررسی بودجه ۹۲ وزارت نفت در کمیته مشترک دولت و مجلس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

در نشست مشترک وزیر نفت و مسئولان وزارت نفت با اعضای کمیسیون انرژی، تصمیماتی مبنی بر تشکیل کمیته ای مشترک اتخاذ شد تا نحوه تامین منابع هزینه ای پروژه های پارس جنوبی در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

سید مهدی موسی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشستی که مسئولان وزارت نفت با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در عسلویه داشتند افزود: در این جلسه چگونگی پیشرفت فازهای پارس جنوبی و نحوه توسعه میادین و نحوه تامین امکانات مالی بررسی شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد کمیته ای مشترک میان کمیسیون انرژی و وزارت نفت برای بررسی بودجه سال آینده این وزارتخانه و نیازمندی های طرح های توسعه تشکیل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست مسایل پارس جنوبی به کمیسیون انرژی انتقال داده شد افزود: در این جلسه با در نظر گرفتن اهداف طرح های توسعه ای تاکید شد که سرمایه گذاری در پارس جنوبی بازدهی بالایی دارد و کمک شایانی به افزایش درآمد در کشور می کند.

موسی نژاد با اعلام آمادگی کمیسیون انرژی باری حمایت از طرح های توسعه ای از طریق به تصویب رساندن قوانین و مصوبات لازم ادامه داد: بهره برداری از منابع پارس جنوبی روبه رشد است و سرمایه گذاری هر چه بیشتر در این پروژه ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس قرار شده کمیته ای مشترک میان کمیسیون انرژی و وزارت نفت برای بررسی بودجه های این وزارتخانه و تامین منابع هزینه پروژه های اجرایی تشکیل شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.