ضرورت عمل به منشور اصولگرایی برای رسیدن به وحدت انتخاباتی

۲۳م دیماه ،

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر اصولگرایان به منشور مورد نظر خود جامه عمل بپوشانند، می‌توانند به بهترین شکل در رقابت‌های انتخاباتی ورود پیدا کند.

“سیدیوسف طباطبایی‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه جبهه عظیم اصولگرایی متحد و یکپارچه است، اظهار داشت: وجود انشقاق میان اصولگرایان صحت ندارد وهنگامی که جریانی تصمیم می‌گیرد، متحد عمل کند و یک کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند‌ جناح مخالف با مطرح کردن چنین مسائلی سعی درصدد سست کردن پایه‌های آن گروه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جامعتین با یکدیگر متحد می باشند و در راس اصولگرایی قرار دارند بنابراین کاندیدای مورد نظر این جریان را آنان معین خواهند کرد.

نماینده  مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اختلاف نظرهایی میان اصولگرایان وجود دارد که نمی‌توان آن را انشقاق نامید، افزود: اگر اصولگرایان به منشور مورد نظر خود جامه عمل بپوشانند، می‌توانند به بهترین شکل در رقابت‌های انتخاباتی ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد:  اصولگرایان در اصول و مبانی با یکدیگر متفق می باشند و در اعمال نظرها با یکدیگر کمی اختلاف سلیقه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت تقویت منشور اصولگرایی، خاطر نشان کرد: اصولگرایان باید از تاسیس جبهه‌ای دیگر خودداری کنند چرا که انجام این عمل می‌تواند آینده این جریان را به مخاطره اندازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.