ضرورت فروش خودروهای تجاری iبه صورت لیزینگی و اقساط بلند مدت

این خبر امروز یکشنبه ۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ضرورت فروش خودروهای تجاری iبه صورت لیزینگی و اقساط بلند مدت

عصر خودرو : مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان اینکه میزان مصرف سوخت خودروهای تجاری فرسوده سالانه معادل دو میلیارد دلار بیشتر از حد استاندارد آن است، خاطرنشان نمود: در این شرایط روند نوسازی ناوگان تجاری فرسوده نیز iبه سبب عدم تامین منابع مالی iبه کندی پیش می‌رود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ابسنا هاشم یکه‌زارع اظهار نمود:‌ در شرایطی که روند نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده iبه شدت کند شده در صورت اختصاص یک چهارم مبلغ اضافه سوخت مصرفی این خودروها iبه نوسازی ناوگان تحول بسیاری در این حوزه رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه در همه جای دنیا فروش خودروهای تجاری iبه صورت لیزینگی و با اقساط بلند مدت صورت می‌گیرد، خاطرنشان نمود: در ایران نیز طرح نوسازی ناوگان تجاری باید iبه‌گونه‌ای اجرا شود که رانندگان با اسقاط خودرو فرسوده خود و پرداخت مبلغ کمی پول iبه صورت اقساط بلندمدت بتوانند خودروی تازه دریافت نمایند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل تصریح نمود: با توجه iبه مصرف سوخت و آلایندگی بالا و خطرات ناشی از تردد خودروهای فرسوده ضروری است که تدابیری برای روان سازی طرح نوسازی ناوگان تجاری فرسوده اندیشیده شود.

یکشنبه ۷ آبان   ۱:۳۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.