ضرورت فعالیت مرکز کارآفرینی و اشتغال همپایه دیگر نهادهای کشور

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: مرکز کار آفرینی و اشتغال یکی از حلفه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور است که باید در کنار دیگر نهادها فعالیت کند.

سپهری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به صورت متمرکز در زمینه کسب و کار اولین کلنیک کار آفرین و اشتغال به عنوان یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: تاسیس این مرکز می تواند بسیاری از مشکلات کسب و  کارهای کوچک و بنگاه ها را رفع کند. که در این راستا ضروری است در کنار نهادهای موجود دو هماهنگ با آن ها در چارچوب سیاست های مصوب فعالیت کنند.

سپهری در ادامه با اشاره به برخی اهداف مشخص در این کلینیک تصریح کرد: توسعه و دانش تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار، کمک به حفظ و پایداری فعالیتهای نو پای کار آفرینی در صحنه رقابت اقتصادی و توسعه فعالیت های دانش مدار در واحدهای صنعتی و خدماتی از مهم ترین اهداف این نهاد است.

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: این مرکز هم چنین می توانند خدمات مشاوره ای در زمینه های حقوقی، اجرایی، عملیاتی، بازار یابی و فروش مالی و سرمایه گذاری، اطلاع رسانی، تهیه منابع سرمایه گذاری، خدمات کسب و کار، آموزش کسب و کار، تدوین طرح های اشتغال و کار آفرینی کار یابی و هر خدمت دیگری که در ارتباط با کسب و کار و کارآفرینی است ارائه دهد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.