ضوابط تاسیس و اصلاح اساسنامه موسسات غیر انتفاعی

500-25.jpg

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی وزارت علوم از برگزاری همایش دو روزه روسای دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی غیرانتفاعی، در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه در دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی شیخ بهایی اصفهان خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی نادری با اشاره به حضور مسئولین وزارت علوم و شرکت روسای ۳۲۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی در این همایش، گفت: در این همایش که با حضور معاونین آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، رییس مرکز هیات‌های امنای وزارت علوم، رییس سازمان امور دانشجویان کشور و مدیران حوزه آموزشی این وزارت برگزار می‌شود، جایگاه دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و غیر انتفاعی در طرح آمایش آموزش عالی بررسی می شود.

وی افزود: بررسی رتبه‌بندی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی از دیگر موضوعات این همایش است، همچنین ضوابط تاسیس و اصلاح اساسنامه موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی و مسایل فرهنگی و دانشجویی مرتبط با این موسسات در میزگردهای تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

نادری تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی گسترش و نظارت آموزش عالی و ساختار و مقررات حاکم بر موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی با حضور مسئولین مربوطه و روسای این موسسات از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.