ضیاء موحد از تجدید چاپ آثارش خبر داد

ضیاء موحد از تجدید چاپ آثارش خبر داد

کتاب «دیروز و امروز شعر فارسی» برای نوبت دوم؛

ضیاء موحد از تجدید چاپ آثارش خبر داد

ضیاء موحد از تجدید چاپ دو کتابش خبر داد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تاریخ : سه شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۰۹:۵۹

ضیاء موحد می‌گوید، کتاب «منطق موجهات» برای نوبت سوم و کتاب «دیروز و امروز شعر فارسی» برای نوبت دوم از سوی نشر هرمس تجدید چاپ می‌شود.
چاپ نخست کتاب «منطق مواجهات» سال ۱۳۸۱ منتشر شد. این اثر در شمار آثار این شاعر و منطق‌دان در حوزه‌ی منطق است. همچنین چاپ نخست کتاب «دیروز و امروز شعر فارسی» سال ۱۳۸۹ منتشر شد. این کتاب مجموعه‌ی مقاله‌ها، گفت‌وگوها و یادداشت‌های موحد درباره‌ی شعر فارسی است.
این شاعر همچنین اخیرا از تدوین تازه‌ترین مجموعه‌ی شعرش خبر داده و گفته بود که این کتاب دربرگیرنده‌ی ۸۰ قطعه شعر است که در چند سال اخیر نوشته شده و برخی از آن‌ها در جراید و مجله‌ها منتشر شده است. همچنین این کتاب فضایی کم‌وبیش نزدیک به شعرهای دیگر مجموعه‌هایش دارد و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.
ضیاء موحد متولد سال ۱۳۲۱ در اصفهان، تحصیلاتش را در دانشکده‌ی علوم دانشگاه تهران در رشته فیزیک و در لندن در رشته فلسفه به انجام رسانده است.‌ هم‌اکنون نیز مدیر گروه منطق مؤسسه‌ی پژوهشی حکمت و فلسفه‌ی ایران است. کتاب‌های «از ارسطو تا گودل؛ مقاله‌های فلسفی – منطقی»، «واژگان توصیفی منطق؛ انگلیسی به فارسی»، «درآمدی به منطق جدید»، «مشتی نور سرد»، «نردبان اندر بیابان»‌، «غراب‌های سفید»، «شعر و شناخت؛ مجموعه مقاله‌های ادبی» و «سعدی» از جمله‌ آثار اوست.

کد خبر: ۴۴۹۴۵

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.