ضیافت ناهار «احمدی نژاد» و «باراک اوباما»!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از جام نیوز ، وب سایت “پارس دیلی نیوز” چهارشنبه در خبری مدعی شد “بانکی مون” قصد دارد ضیافت ناهار برای دکتر احمدی نژاد و محمد مرسی و باراک اوباما تشکیل بدهد.

 در این خبر آمده: « محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر و محمود احمدی نژاد با یکدیگر در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه آینده در نیویورک دیدار می کنند.

 واشنگتن تایمز به نقل از منابع دیپلماتیک می گوید: «بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، اوباما رئیس جمهور آمریکا را دعوت به پیوستن به احمدی نژاد و مرسی در ضیافت ناهار در ۲۵ سپتامبر کرده است.»

 واشنگتن تایمز در ادامه به نام دیپلمات ها و رهبرانی که انتظار می رود در جلسه آینده مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شوند، اشاره می کند: «”فرانسوا اولاند” رئیس جمهور فرانسه اولین سخنران در مجمع سازمان ملل در ۲۵ سپتامبر خواهد بود. “دیوید کامرون” نخست وزیر بریتاینا روز ۲۶ سپتامبر سخنرانی می کند. “یوشیهیکو نودا” نخست وزیر ژاپن در روز ۲۶ سپتامبر سخنرانی می کند.»

 به گزارش انتخاب، “پوتین” رئیس جمهور روسیه و “هوجین تائو” رئیس جمهور چین، “علی زرداری” رئیس جمهور پاکستان و “حامد کرزای” رئیس جمهور افغانستان از جمله کسانی هستند که به آمریکا سفر نخواهند کرد. همچنین، “نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نیویورک سفر نخواهد کرد اما “ایهود باراک” وزیر دفاع این رژیم اشغالگر را به جای خود اعزام می کند.»


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.