طائب: ۴ تا بدحجاب را می‌شود یک روزه جمع کرد!

حجت‌الاسلام طائب اثرات انقلاب اسلامی در بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه را برشمرد و گفت: تاثیر انقلاب ما تا حدی بوده که در میدان التحریر مصر کلمات رهبر انقلاب دست به دست می‌شود.

فارس: مسئول قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه جامعه مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستاده است، گفت: ‌توده ملت پای ارزش‌ها هستند و اگر چهار تا بدحجاب هم باشد، می‌شود آن را یک‌روزه از جامعه جمع کرد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه یکشنبه در یادواره ۵۴ شهید مسجد جامع مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن برای تهاجم فرهنگی هزینه‌های زیادی کرده است با این وجود جامعه اسلامی ما مقابل این تهاجم جانانه ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه توده مردم در مسیر نظام اسلامی و انقلاب حرکت می‌کنند، افزود تا زمانی که مردم در پای صحنه بوده و از اصول و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

حجت‌الاسلام طائب اثرات انقلاب اسلامی در بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه را برشمرد و گفت: تاثیر انقلاب ما تا حدی بوده که در میدان التحریر مصر کلمات رهبر انقلاب دست به دست می‌شود.

وی همچنین سرنوشت حکام ظلم و جور که در جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق را مورد حمایت قرار می‌دادند، اظهار کرد: مبارک‌ها، علی عبدالله‌ صالح و قذافی‌ها که یک روزی با تجهیز صدام بچه‌های ما را شهید می‌کردند و ویسکی خورده و شادمانی کردند امروز یکی پس از دیگری در قعر جهنم افکنده شده‌اند.

مسئول قرارگاه عمار با طرح این سوال که چه کسی در این میان برنده و چه کسی بازنده شد، افزود: ما در مقابل خدای خود عهد و پیمان بستیم تا به عنوان سرباز امام زمان (عج) و تا زمان ظهور حضرتش باشیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه شهدا تصریح کرد: شهدا به خاطر ارزش والایی که دارند از دنیا مستقیم به قیامت می‌روند. از این رو امام علی (ع) و امام حسین (ع) با آن مقام، همواره آرزوی شهادت داشته و سرانجام به آرزوی خود رسیدند.

طائب با بیان اینکه شهدا زنده هستند و بر اعمال ما نظارت می‌کنند، گفت: باید با تمام وجود آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی را حفظ و در مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستادگی کرد.

وی از ماهواره به عنوان سم مهلک برای تزلزل بنیان‌های فرهنگی و خانوادگی یاد کرد و افزود: ماهواره‌هایی که در برخی از خانه‌ها راه یافته سم مهلکی برای تزلزل بنیان‌های اعتقادی بوده لذا باید از استفاده ابزار ضد فرهنگی دشمنان که می‌تواند اثرات منفی داشته باشد، پرهیز شود.

مسئول قرارگاه راهبردی عمار همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در استفاده حداکثری از فیوض این ماه تاکید کرد.

وی گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه خودسازی بوده و باید از لحظه‌ لحظه این ماه پرفضیلت برای نزدیک شدن به خدا حداکثر استفاده شود.

حجت‌الاسلام طائب همچنین عمر را تنها سرمایه‌ای عنوان کرد که قابلیت دپو را ندارد.

وی اظهار کرد: در آخرت نیز نحوه صرف عمر از انسان سوال و جواب می‌شود از این رو باید عمر را مغتنم شمرده و از لحظه لحظه آن برای خوشنودی خداوند متعال بهره جست.

به گزارش فارس یادواره ۵۴ شهید مسجد جامع بجنورد با حضور خانواده معظم شهدا، هم‌رزمان، اقشار مختلف مردم و مسئولان خراسان شمالی در این مسجد برگزار شد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.