طالبی: امیدوارم هر ۳ تیم ایرانی استارت خوبی در آسیا داشته باشند

۰۶م اسفند ،

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم هر ۳ تیم ایرانی استارت خوبی در آسیا داشته باشند تا دل مردم کشورمان شاد شود.

فرشید طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه لیگ قهرمانان آسیا شرایط تیم ما بسیار خوب است و با آمادگی کامل وارد این تورنمنت می‌شویم.

همیشه برای حضور در آسیا یک پیش بازی هست که خدا را شکر ملوان را در لیگ با نتیجه خوبی پشت سرگذاشتیم که این مساله سبب شد انگیزه خوبی در تیم ما برای یک آغاز خوب در آسیا ایجاد شود و بتوانیم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم امیدوارم نه تنها ما بلکه هر ۳ تیم ایرانی در این تورنمنت نتیجه خوبی کسب کنند تا دل مردم کشورمان شاد شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان افزود: اولین حریف ما در لیگ قهرمانان آسیا النصر امارات است که شناخت نسبی از این تیم داریم و انشاالله تا قبل از بازی شناخت ما کامل خواهد شد.

قرار است فیلم بازیهای النصر را ببینیم و با شناخت کامل مقابل آنها قرار بگیریم و اگر خدا لیاقت بدهد، گام اول را محکم برداریم و به سمت موفقیت پیش برویم باید با تمام وجود بازی کنیم تا در گام اول موفق باشیم.

وی در ادامه گفت: کارمان در لیگ قهرمانان آسیا سخت است چون باید در کشورهای دیگر به میدان برویم که شرایط مختلفی برای تیم به وجود می‌آورد اما در اولین بازی میزبان النصر امارات هستیم و این دیدار برای ما بسیار مهم است برای موفقیت در این تورنمنت باید امتیازات بازیهای اول را بگیریم و این کار شدنی است چون تیم‌ها هنوز جا نیافتاده‌اند و می‌توان از آنها امتیاز گرفت.

مدافع سپاهان در مورد انتظارش از هواداران سپاهان در این دیدار خانگی اظهار داشت: بحث انتظار از هواداران نیست، طرفداران ما همیشه آگاه بوده و می باشند و می‌دانند که این بازیها برای سپاهان و ایران چقدر مهم است، ما که به هواداران نمی‌توانیم حرفی بزنیم و وظیفه ما فقط و فقط بهتر کارکردن است تا با یک نتیجه خوب بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم مطمئن هستم که هواداران سپاهان مثل همیشه در این بازی به استادیوم می‌آیند تا از تیم حمایت کنند و با کمک آنها نتیجه بگیریم.

طالبی در پایان گفت: واقعیت این است که النصر امارات هم در اصفهان شانسی کسب امتیاز دارد جون در فوتبال همه تیم‌ها برای موفقیت تلاش می‌‌کنند.
سزار، مهاجم النصر یکی از بهترین‌های سپاهان در فصل قبل بود که هر کاری کردند، نتوانستند او را حفظ کنند و حضور او را در النصر به مراتب کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، آنها هم در اصفهان شانسی دارند اما باید شانس موفقیت آنها را به صفر برسانیم تا در اولین بازی گام محکمی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برداریم و به آینده امیدوارتر باشیم./م

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.