طالبی: گذر از سد لبنان راه را برای ورود ملی پوشان هموار می کند / از دو تیم خارجی پیشنهاد دارم

۱۵خردادماه،

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گذر از سد تیم ملی فوتبال لبنان راه را برای صعود ملی پوشان ایرانی به جام جهانی هموار می کند.

فرشید طالبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گذر از سد تیم ملی فوتبال لبنان راه را برای صعود ملی پوشان کشورمان به جام جهانی هموار می کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی کشورمان با شکست فوتبالیست های قطری توانستند شرایط بازی را به نفع خودشان تغییر دهند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی افزود: فاکتور مثبتی که در بازی با تیم ملی قطر وجود داشت این بود که داور بازی از حوزه خلیج انتخاب نشده بود چرا که فکر می کنم اگر قضاوت به عهده ی داوری دیگر سپرده می شد شاید نتیجه بازی جور دیگر رقم می خورد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم نتیجه ی بازی مقابل تیم فوتبال قطر باز هم در بازی با لبنان تکرار شود تیم ملی فوتبال لبنان از لحاظ فنی به تیم ملی ایران خواهد رسید اما فوتبالیست های لبنانی شرایط شان نسبت به دیگر تیم های عربی کاملاً متفاوت است.

طالبی اذعان داشت: فوتبالیست های لبنانی ، کره ای ها را از پیش رو برداشتند به نظرم ملی پوشان ایرانی نباید لبنانی ها را دست کم بگیرند، آن ها باید به سه امتیاز بازی فکر کنند.

وی خاطرنشان کرد: از چند تیم لیگ برتری و دو تیم خارجی پیشنهاد دارم پس از بررسی های نهایی تصمیم را برای ماندن در سپاهان یا رفتن از این تیم می گیرم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.