طالب‌لو: برایم شایعه می‌سازند

۲۸م آذر ،

 وحید طالب لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت خود عنوان کرد: به تازگی شنیده ام که شایعه کرده اند دست من خوب نشده و به بازی های این فصل نمی رسم. واقعا وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. فوقش من نیم فصل دوم را هم بازی نمی کنم اما این کارها درست نیست.

وی افزود: این قبیل جوسازی ها ارزشی ندارد. پزشکان من و از جمله دکتر نوروزی شاهد می باشند و مدارک پزشکی من هست که مشکلی ندارم و حتی نیم فصل اول می توانستم بازی کنم اما برای سلامتی خودم حاضر نشدم با تیمی مذاکره کنم. اگر بدانم که براینیم فصل دوم هم سلامتی ام به خطر می افتد حاضر نمی شدم با تیمی مذاکره کنم.

این بازیکن ادامه داد: من در این مدت با تیم ملی نوجوانان هم تمرین کردم که جا دارد از کادرفنی این تیم تشکر کنم. اکنون شرایطم خوب است اما ظاهرا یکسری شیطنت ها در حال انجام شدن است.

طالب لو خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد خوب برای نیم فصل دوم داشتم که یکباره همه باشگاه ها تغییر موضع دادند و این برای خودم علامت سوال شده بود تا اینکه متوجه شدم در این فوتبال ناپاک چه کسانی در حال زیر آب زدن می باشند. جرم من چیست؟ چون با دلال کار نمی کنم و یک عمر خواسته ام سالم بازی و زندگی کنم باید این طور پشت سر من حرف بزنند؟

وی ادامه داد: حرف من به این اشخاص این است که در نهایت این فصل بازی نمی کنم و برای فصل بعد تصمیم درست و به موقعی می گیرم اما شما با این وجدان های خوابتان چه می کنید؟ امیدوارم روزی که از این خواب غفلت بلند می شوید دیر نشده باشد و راه جبران کارهایتان را داشته باشید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.